Τρίτη, 27 Δεκεμβρίου 2011

Οι απολογίες και η επιστροφή ;)

Κατ' αρχάς θα ήθελα να σας ζητήσω συγγνώμη που απείχα τόσους μήνες από το αγαπημένο μου blog και τις μεταποιήσεις! Αλλά το φοιτητικό μου σπίτι δεν χωρούσε την ραπτομηχανή :Ρ Τώρα λοιπόν που γύρισα για τα Χριστούγεννα έβαλα σε εφαρμογή τις ιδέες που είχα όλο αυτό το διάστημα!

Η πρώτη μου επίθεση ήταν σε αυτή την μπλούζα. Θα σας παρουσιάσω τη μεταποίηση σε δύο parts!


 Ηθελα να κάνω τα μανίκια κάπως σαν φουσκωτά. Ο ένας τρόπος είναι αυτός που μας δείχνει εδώ η καταπληκτική Maddie. O άλλος τρόπος είναι παρεμφερής και θα σας τον δείξω παρακάτω. Στην αρχή έκοψα τα μανίκια στη μέση, ξήλωσα την μέσα μεριά όπως φαίνεται στην φωτογραφία και έραψα εκεί που φαίνεται η διακεκομμένη γραμμή.


Στη συνέχεια γύρισα την μπλούζα από την ανάποδη και έραψα δυο δυο τις ρίγες μαζί. Μπορείτε να τις ράψετε και πιο αραιά εξαρτάται από το πόσο σουρωμένο θέλετε το μανίκι. 

Να πω ακόμα ότι το έραψα στο χέρι για περισσότερη ευκολία. 


Δείτε το εδώ τελειωμένο.


Αυτό λοιπόν ήταν το πρώτο μέρος. Θα σας παρουσιάσω και το υπόλοιπο όσο πιο σύντομα μπορώ.
Φιλάκια και καλές γιορτές!

2 σχόλια:

  1. Τα καταφέρνεις με το ράψιμο καλά απ'ότι φαίνεται! Μπράβο σου! Εγώ... δεν! Χαίρομαι που σε βρήκα, έγινα μέλος σου και θα τα λέμε από δω και πέρα συχνά! Εάν θες πέρνα κι από τα μέρη μου να δεις με τι καταπιάνομαι κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Προσπαθώ όσο μπορώ όταν έχω χρόνο! Πολύ ωραίο το blog σου, λατρεύω τη διακόσμηση! :)

      Διαγραφή