Παρασκευή, 1 Ιουνίου 2012

Skirts are never enough!

Όπως το λέει και ο τίτλος οι φούστες δεν είναι ποτέ αρκετές γι αυτό όσες και αν έχουμε πάντα θέλουμε και άλλες. Ειδικά τώρα το καλοκαίρι οι φούστες είναι το απόλυτο must καθώς φοριούνται πρωί-μεσημέρι-βράδυ.

Όταν ανακάλυψα αυτό το ανάλαφρο ύφασμα ανάμεσα στα ρούχα της γιαγιάς μου (ναι ναι της γιαγιάς μου) σκέφτηκα ότι θα μπορούσε να γίνει μια πολύ ωραία καλοκαιρινή φουστίτσα.

Αφού πήρα τα μέτρα μου με τη μεζούρα και έφερα το ύφασμα στο επιθυμητό σχήμα (περίπου ορθογώνιο παραλληλόγραμμο), έραψα τις δυο κοντές πλευρές του για να δημιουργηθεί ένας κύλινδρος.
Έφτιαξα το στρίφωμα στο κάτω μέρος και πέρασα λάστιχο στην πάνω μεριά όπως ακριβώς είχα κάνει και εδώ.



     

(Extra καλλιτεχνική πινελιά το swiffer μου :P)

Μ'αρέσει πολύ το αποτέλεσμα αλλά σκέφτομαι μήπως θα έπρεπε να την κάνω πιο mini?

Σε κάθε περίπτωση αν έχετε απορίες σχετικά με τα βήματα πείτε μου και θα χαρώ πολύ να βοηθήσω!

Φιλάκια!

2 σχόλια:

  1. ειναι τελεια! προσωπικα μ'αρεσει και σ'αυτο το μηκος, και λιγο πιο κοντη πιστευω θα 'ταν εξισου ωραια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ! δεν άντεξα και την κόντυνα (θα ανεβάσω φωτογραφία) γιατί μου θύμιζα λίγο τη γιαγιά μου! :P

      Διαγραφή